Vi har gjort det enkelt for deg ved å samle de vanligste spørsmålene her.

Send oss gjerne en mail dersom du ikke finner det du søker; post@festkroken.no.

Vi svarer så snart vi har anledning.

Har dere sluttet å leie ut maskiner?

Ja, det er fremdeles mulig å kjøpe diverse tilbehør. 

Når kan vi hente bestillingen hos dere?

Dette avtaler vi i hvert enkelt tilfelle men helst mellom kl 16:00-17:00.

Hvor mye slush trenger vi til vårt arrangement?

Det er ikke bestandig så enkelt å vite dette. Det er mange faktorer som spiller inn. Hvordan været er, tempratur, aldersgruppe, med eller uten alkohol, og om det er noe annet som også serveres i samme sjanger. Ta kontakt med oss dersom du føler du trenger mer hjelp enn dette: 

Slushmaskin med 3 kammer: Må ha to essensposer i hvert kammer. Hver pose blandes med fire liter vann. Da er maskinen full og du har 90 serveringer ( 30L til sammen) dersom du benytter 0,33L beger.

Slushmaskin med 2 kammer: Trenger en essenspose i hvert kammer. Hver pose blandes med fire liter vann. Da er maskinen full og du har nok til 15 serveringer dersom du benytter 0,33L beger.  

Hvor mye vodka/rom kan vi tilsette i kammeret?
I vår slushmaskin med tre kammer kan du bytte ut 1L vann med 1L rom/vodka dersom kammeret er fult, dvs. to poser essens. 

I vår slushmaskin med to kammer kan du bytte ut 1/2L vann med 1/2L rom/vodka dersom kammeret er fult, dvs. en pose essens. 

Tips: La det fryse til slush før du blander i rom/vodka og beregn litt lengre frysetid.  

Kan vi få faktura?

Vi kan fakturere bedrifter og organisasjoner etter avtale. Privatpersoner må alltid betale for utleie og varer hos oss. Dette gjøres ved henting/levering. Enten via Vipps, PayPals eller Kort.